تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود
سرخط خبرها

شوخی کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره «خانه تکانی»

  • کد خبر: ۱۰۱۹۰۷
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
شوخی کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره «خانه تکانی»
کمتر از ۱۰ روز به آغاز سال نو مانده و «خانه تکانی» سوژه شوخی کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

سیدزاده | شهرآرانیوز؛ زندگی کردن با کرونا به لطف واکسیناسیون عمومی تحمل پذیرتر از قبل شده است. با این حال، بعید است حالاحالا‌ها روز‌های سخت جولان این ویروس در کشور را فراموش کنیم؛ روز‌های تلخی که خاطرات تلخ تری بر جای گذاشت و داغی شد بر دل بسیاری از خانواده‌ها که به واسطه این ویروس عزیزانشان را از دست دادند. به جز این عامل، نوسان‌های اقتصادی از شاهراه‌های گوناگون بورس و ارز و حتی قیمت کالا‌های اساسی هم عامل دیگری بود که بسیاری را زیرفشار گذاشت و شد دغدغه ذهنی و همیشگی؛ یک روز برای برنج، یک روز برای روغن، روزی دیگر برای صیفی جات و شب سال نو هم برای ماهی.

شاید مرور این اتفاق‌ها خیلی حال خوشی را برای رفتن به استقبال سال نو و تدارک برای نوروز ۱۴۰۱ باقی نگذاشته باشد. با این حال، خوشبختانه وقتی سرکی به گوشه و کنارمان می‌کشیم، ردپای رفتن زمستان و آمدن بهار را می‌بینیم، حتی در شبکه‌های اجتماعی. بهار امسال بعد از زمستان و پاییزی سر می‌رسد که خیلی باران و برفی برایمان به ارمغان نیاورد. با این حال، نسیم خوشایندش همین اکنون که پایمان را بگذاریم بیرون از خانه، به صورتمان می‌خورد و سرخوشی دلپذیری را می‌دواند زیر پوستمان.

همین هم شده است که خیلی‌ها بساط خانه تکانی را راه انداخته اند. حالا فضای مجازی هم محفلی شده است برای صحبت از این سنت دیرینه و شوخی با آن. کاربران بسیاری دارند تجربه هایشان را در این باره به اشتراک می‌گذارند و البته با سختی و کار زیادی که روی دوششان ریخته است، شوخی می‌کنند. کاربری نوشته است: «من هیچ وقت فلسفه خونه تکونی رو درک نکردم. آخه کی می‌تونه ببینه بالای کابینت خاک گرفته؟» و دیگری گفته است: «با توجه به خونه تکونی این روزا، الان از نظر آمادگی جسمانی با هالک ایرانی توی یه سطحم. فقط بحث عضله است که با مکمل و فتوشاپ درست می‌شه.»

یک نفر از این گفته است که: «خونه تکونی اصلا معنی نداره. من طرف دار اینم که می‌گن خونه باید توی کل سال تمیز و مرتب باشه.» و کاربر دیگری در پاسخ به او نوشته است: «اما مهم به استقبال بهار رفتنه. به استقبال سال نو رفتن. این کار حس بی نظیری به آدم می‌ده.» در این میان، کاربری یادی از قدیم کرده و نوشته است: «خونه تکونی هم خونه تکونی‌های قدیم توی خونه پدری. حیاط و حوض و پشت بوم همه مال خود آدم بود. همه وسایل رو می‌ریختیم توی حیاط و می‌شستیم. چقدر خوش می‌گذشت.» کاربر دیگری همچنان حضور کرونا را یادآوری کرده و گفته است: «به علت کرونا لطفا خیلی از خودتون و عزیزانتون مراقبت کنین. سال خوبی داشته باشین.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->